Passa al contingut principal

BookSnaps in 3rd ESO C. Being Creative with Literature

BOOKSNAPS in 3rd ESO C. 
BEING CREATIVE WITH LITERATURE.



INTRODUCTION
Our students of 3rd ESO C have read a book according to their level of English and taste. And apart from reading and working on the comprehensive activities and summarizing the book; they have also created a BookSnap.

What??? Don't you know what it is? No problem! Have a look at theirs! 
In short, a BookSnap draws Meaningful connections to the text. So it is a good way of going a step deeper into the text and analysing some of the scenes that they liked by adding audios, emoticons, highlighting, underlining... manipulating the book as if you were really writing or taking notes on it.

In order to create their Booksnap, they had to work only with Google Chrome and using a plattform called Bookcreator.
They also used their bitmoji to add their personal avatar.

In order to see the whole Booksnap ( not only the cover page) click on the link below the Books Covers.


Congratulations to all students, but specially to the winners:

ORIOL LÓPEZ
and
JOAN SALA


IMAD

ORIOL LÓPEZ

JUDITH SÁNCHEZ

ÀXEL RUIZ

JOAN SALA


DAVID ABAD

GUILLEM CASTELLS

LAURA RODRÍGUEZ


GUILLERMO AGUILAR

AMIR


HASSANA

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars

"Wakapeamos" las preposiciones

Aquí las tenemos, son veintitrés y están en boca de todas y todos los alumnos de 1º ESO . A ritmo de Waka-Waka, los chicos y chicas han recitado las preposiciones , las han memorizado y podemos afirmar con toda seguridad que sí, ¡se las saben! El aprendizaje de la gramática resulta siempre un proceso costoso cuando no poco motivador. Y la música es una estrategia que hace que esa transmisión de conocimiento sea placentera para el profesor/-a e interesante para el alumnado. Y sin duda, favorece la participación activa de todos. Creemos que la canción es un recurso altamente motivador, y por eso, qué mejor manera de aprenderse las preposiciones que cantándolas. ¿La queréis oír? Voz y letra: Susana Garcia . Los chicos y chicas, en grupos, incluso han preparado coreografías para cantar (y bailar) las preposiciones delante de sus compañeros. Así pues, se ha combinado un aprendizaje individual (memorización) con el aprendizaje cooperativo (han ensayado y bailado juntos) para &quo

Activitats àmbit sociolingüístic 1r trimestre

El passat 26 de setembre es va celebar el Dia Europeu de les Llengües . Durant el mes d'octubre, des dels departaments de català, castellà, llengües estrangeres i el SIEI no vam voler deixar passar aquesta oportunitat i li vam donar la rellevància que creiem que es mereix. En aquells dies els nostres alumnes van pensar i reflexionar sobre la importància de l'aprenentatge d'una llengua, i la diversitat i riquesa lingüística de la qual gaudim al nostre vell/bell continent. Així doncs, vam realitzar diferents activitats, cal dir que algunes (comprensions lectores, lectura d'articles, vídeos...) només es van dur a terme aquell mateix dia, però altres van tenir un llarg recorregut dins l'aula, ja que van necessitar una bona dosi d'elaboració creativa i un aprenentatge sociolingüístic previ. La creació d' un núvol de paraules en altres llengües, l'elaboració d'un mural per esbrinar el motiu pel qual els animals fan diferents sons en diver

La falta del mes

“Per què encara fan aquesta falta d’ortografia?” Aquesta és una pregunta que molt sovint (massa) els professors de llengua ens fem. N’hi ha prou en fer dictats i fer copiar les faltes? La penalització sempre és efectiva? L’ortografia és doncs el nostre pal de paller i per aquest motiu, des dels Departaments de Català i Castellà hem engegat una campanya que hem titulat "La falta del mes" , amb la finalitat de fer visibles alguns errors freqüents (alguns d'ells provocats per les interferències català-castellà).  A les aules hi haurà uns cartells amb unes grafies destacades, per tal que els alumnes puguin visualitzar i interioritzar normes o interferències ortogràfiques. Cada mes hi haurà un cartell diferent. La norma del mes d’octubre és la distinció en les dues llengües de la terminació -AVA/-ABA en els temps verbals. Algunes d'aquestes normes són molt bàsiques però els alumnes continuen confonent. Hem pensat que aquest impacte visual podria tenir bons result